Eindbestemming in Kroatië bereikt (dag 12)

14 september 2016 - Porec, Kroatië

Deze morgen moesten we na het ontbijt, rond 10u, uitchecken in ons hotel. We besloten om dan wel de auto in te laden en zo, maar toch nog te blijven in het hotel tot rond 14u. We hadden daar immers een mooi zwembad, dus konden we nog een beetje in zon liggen en zwemmen. Voor 15u konden we toch niet inchecken op onze volgende bestemming.

IMG_0435IMG_0440IMG_0441IMG_0444

Om 13u15 gingen we eten in het restaurant van het hotel. Daarna gingen we nog even langs bij de interspar om boodschappen te doen voor de terugkeer naar België op vrijdag. Uiteindelijk reden we zo'n 50 min naar Vrsar, onze eindbestemming binnen Kroatië.

Om 15u15 kwamen we aan en gingen we inchecken. We kregen te horen dat we een upgrade kregen. Ipv een kamer kregen we een appartement. Altijd mooi meegenomen. Verder konden we ons geen betere eindbestemming voorstellen. Het hotel ligt tegen de helling van een berg. Hierdoor is er een prachtig uitzicht over de zee.

De rest van de namiddag gingen we opnieuw aan het zwembad liggen. Hier hebben we een poolbar, dus tijd om ook een cocktail te drinken. Uiteindelijk gingen we rond 18u30 richten het dorp om nog wat op ontdekking te gaan en om dan ook iets te eten.

Het dorp ligt ook op een berg, wat zorgde voor een prachtig uitzicht. We ontdekten het uitzichtpunt van Casanova, blijkbaar is hij hier ook nog geweest.

IMG_0461IMG_0471

Het plaatsje boven op de berg zorgde er ook voor dat we opnieuw een prachtige zonsondergang mochten meemaken.

IMG_0475IMG_0467IMG_0454IMG_0448

Na iets te eten in het dorp, gingen we terug richting hotel. Aangezien het onze laatste volledige avond is hier (morgenavond moeten we vroeg in bed aangezien we dan 's nachts vertrekken richting België) dronken we nog een cocktail bij kaarslicht.

IMG_0483

Uiteindelijk terug richting kamer gegaan om nog wat tv te kijken. Voor het eerst tijdens onze reis hebben we een Nederlandstalige zender op tv. Straks ons bedje in en morgen op tijd opstaan zodat we morgenavond vroeg kunnen gaan slapen om 's nachts terug te vertrekken.

Slaapwel!

IMG_0465