Laatste dag op kroatisch grondgebied (dag 13)

15 september 2016 - Porec, Kroatië

Aan alle mooie dingen komt helaas ook een eind. Komende nacht omstreeks 03u vertrekken we terug richting België. Om het rijtje aan landen nog wat langer te maken, rijden we dan ook nog eens door Slovenië, om zo via Oostenrijk naar Duitsland te rijden. Daarna nog een klein stukje Nederland om te eindigen in Molenheide.

Maar vandaag dus de laatste dag hier in Vrsar. Omdat we komende nacht dus heel vroeg uit ons bedje moeten, besloten we het vandaag rustig aan te doen. We begonnen met een zeeeer uitgebreid ontbijt! Boterkoeken, boterhammen, vlees, vis, kaas, eitjes, pannenkoeken, wentelteefjes, vers fruit, gedroogd fruit, cornflakes, koffie, thee, verschillende soorten fruitsap,  ...

Daarna gingen we even bij de receptie langs om te vragen of het mogelijk was om ons een ontbijt te bezorgen voor deze nacht. Geen enkel probleem, om 03u mogen we een ontbijtpakket ophalen aan de receptie.

Tegen 10u30 lagen we aan het zwembad. Een lichte sluimerbewolking zorgde dat het niet al te warm was. Na een beetje zwemmen en een dutje aan het zwembad, was het tijd voor middageten.

IMG_0504

Na het eten nam de bewolking nog een beetje toe, dus was het tijd om nog een wandeling te maken. We stapten naar een uitkijkplaats iets verder hier.

IMG_0503IMG_0501IMG_0500IMG_0499IMG_0497IMG_0494IMG_0492IMG_0489IMG_0488

Na de wandeling doken we nog even het water in en dan gingen we richting ons appartement om te douchen en ons gerief te verzamelen.

Straks nog een hapje eten en dan deze avond vroeg ons bedje in.

Na Boedapest, Bosnië-Herzegovina, Dubrovnik, Lokrum, Kolocep, Lopud, Brac, Trpanj, Plitvicemeren, Krk, Rab, Pula en Vrsar rijden we morgen Slovenië binnen om in Molenheide deze prachtige reis af te sluiten.

Duimen jullie voor vlot verkeer?

Groetjes